Kurumsal Sürdürülebilirlik Raporlama Uzmanı istihdamı için usul ve esaslar belirlendi.
İşletmelerin finans, muhasebe, risk, çevre ve diğer departmanlarıyla birlikte çalışarak,
sürdürülebilirlik raporunun hazırlanmasına esas teşkil edecek bilgilerin toplanması,
değerlendirilmesi, birleştirilmesi gibi hazırlık çalışmalarından raporların sunulmasına kadar
raporlamanın her aşamasında “Kurumsal Sürdürülebilirlik Raporlama Uzmanı” işyeri unvanı
ile görev alacak kişilerin eğitimleri, lisanslama sınavları ve şartları, tescil işlemleri, faaliyetleri
ve lisansın askıya alınması ve iptalini düzenleyen “Kurumsal Sürdürülebilirlik Raporlama
Uzmanlığına İlişkin Usul ve Esaslar” yayımlanmıştır.
Karar için tıklayınız.